Søg i denne blog

Indlæser...

torsdag den 9. august 2012

Competition re-post


Hey søde mennesker (:
Jeg har stadig ikke fået svar fra Nana Pankalla, den oprindelige vinder af min konkurrence om et Kranz&Ziegler armbånd - og vi kan jo ikke at der ikke er nogen vinder vel? (-;. Derfor har jeg besluttet at trække lod igen, så en af jer andre kan blive den heldige ejer!
reglerne er de samme:
- følge mig fast via bloglovin og gerne GFC
- skrive en kommentar i konkurrenceindlægget med jeres mail og navn!

Jeg trækker lod på lørdag - og good luck til jer allesammen.
See ya later sweeties (-:

I never got an answer from Nana Pankalla, who won the last competition, so i've decided to run the competition again and draw a winner again!
The rules are the same:

- follow me on bloglovin and if you'd like on GFC
- write a comment on the competition-input with your mailadress and name.
Good luck!

6 kommentarer:

maibritt sagde ...

Uh jamen så prøver jeg da bare igen ;)
Mit navn er maibritt Jeppesen og min email er maibrittj_@hotmail.com

C. Stubbe sagde ...

Jamen jeg prøver da så også lige :D
C. Stubbe - writerinprogress@live.dk

Nataliechristina sagde ...

Tusind tak f at i gider! Men meningen er egentlig at i skal kommentere til det oprindelige indlæg som jeg har linket til (-:

Camilla Olesen sagde ...

Jeg prøver da også bare igen, og håber, at anden gang er lykkens gang ;) Jeg har allerede et forgudet K&Z armbånd som jeg forguder, så det ville være fantastisk med endnu et til samlingen.
Følger dig allerede via bloglovin', men har desværre ikke GFC.

Mvh. Camilla K. Olesen (c-kruse@ofir.dk)

Tenna sagde ...

Prøver igen. :)

Louise sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.