Søg i denne blog

Indlæser...

tirsdag den 16. oktober 2012

VIND FROZEN YOGHURT






Som jeg mange gange tidligere har nævnt her på bloggen, så eeeeeeelsker jeg Frozn Yoghurt!Derfor var jeg jo selvfølgelig OVERTHRILLED da jeg så der ENDELIG kom en frozen yoghurt biks her i lille danmark. Lige siden jeg fik nyheden om dette lille vidunder,  har jeg villet prøvesmage det (ok, megasmage det - kæmpeportion you know...)og det gjorde jeg så endelig for et stykke tid siden (da det var varmt, snøft), hvor jeg tog med katrina derind.
Vi blev mødt af Frozberrys Country manager (sej titel btw) der var så sød at byde os velkommen. Vi købte begge en kæmpeportion, og jeg må sige at det besteeemt IKKE var dårligt. mmmmm.

det smarte ved Frozen Yoghurt er helt klart at det smager ligeså godt som is, men har ca. halvt så mange kalorier som alm. flødeis (altså hvis man ikke overdynger den med snickers og chokoladesauce) - det er sgu ret win. Udover det er det efter 'bland selv' princippet, så man har helt frie tøjler til at vælge mellem de 10000 (ok, bare 23) smage. Der er endda en der er sødet med stevia!

Nu til det sjove: I samarbejde med Frozberry, udlodder jeg et gavekort til Frozberry til én heldig læser på 100 dask (for det kan man få knap et KILO yoghurt, main det kunne jeg godt bruge!)
 Alt i skal gøre for at deltage er at skrive en kommentar med et muligt slogan til Frozberry (selvfølgelig skal det være godt) og skrive det som en kommentar til dette indlæg og huske jeres mail!

så ville jeg blive meget glad hvis i udover det vil være fast follower af nataliechristina på bloglovin
og like Frozberry på facebook


Det, vi vurderer til at være det bedste slogan vinder lækkerierne, og kan byde alle vennerne på en bid af himmelen (det er ikke så ringe vel?)

tre, to, een SÆT IGANG! (må den bedste fantasi vinde!)




Sorry this competition is for danish residents only..

20 kommentarer:

JosefineogSille sagde ...

hej super flot blog du har og rigtigt fine billeder! vi følger dig nu på bloglovin og det kunne være rigtigt fedt hvis du gad at kigge forbi hos os og måske blive det samme der? :-)
www.garderobeskab.blogspot.dk
xoxo Josefine og Sille :-)

Sabrina Mohamed sagde ...

Froyo, cause it's good yo! :P

Nadja sagde ...

Frozberry, maybe with some cherries, makes you all happy and merry.

Anonym sagde ...

What we all like to carry
Is a cup of Frozberry

Ball-headed or hairy
We all love Frozberry

Sarahoffy@live.dk

Youssra Wahid sagde ...

You never found one in Denmark, and therefore you were sad. But we are her for you, to make you glad.
Come to frozberry and taste, cause we are the Best! Youssra2700@hotmail.com

Anonym sagde ...

Frozen Yoghurt
+
Creativity
=
Frozberry


Sarahoffy@live.dk

Sara Hoffmeyer sagde ...

Frozberry
The flavour you dont forget

Sarahoffy@live.dk

Sara Hoffmeyer sagde ...

Bigger. Better. Frozberry.

Maria Frandsen sagde ...

Low cal, no guilt

---

Treat yourself

---

Healthy habit

Anonym sagde ...

Chocolate, banana or cherry
Everything is good on Frozberry

Anonym sagde ...

Ovenstående kommentar:
"Chocolate, banana or cherry
Everythings good on Frozberry"

var min :-) jeg glemte dog at skrive min mail på som er:
ellenps-w@hotmail.com

håber det går.. hehe

Anonym sagde ...

Hvornår bliver konkurrencen afgjort? :-)

Anonym sagde ...

With a name like frozberry ,it has to be good.

Frozberry made history.

leaothma@hotmail.com

Anonym sagde ...

Night or day, frozberry is your way.

Leaothmar@hotmail.com

Julie sagde ...

I sol, sne eller blæst - Frozberry er bedst!

KH Julie Lillegaard / julielillegaard@gmail.com

DreamyPanda sagde ...

Frozberry
Come with a friend or solo, you can always eat some froyo.

eller

Frozberry
Making your own froyo, with some friends or solo.

Laura951410@gmail.com

Anonym sagde ...

Frozberry, the best habbit you're ever gonna get!

email: ellenps-w@hotmail.com

:)))

Anonym sagde ...

Hvornår bliver konkurrencen afsluttet?

Anonym sagde ...

Hvornår bliver konkurrencen afsluttet?

Anonym sagde ...

okay nathalie christinaa....(eller hvad du hedder)

bliver den her konkurrence ikke snart afsluttet?? jeg synes virkelig at det er lidt dårlig stil at der er så mange der har skrevet sådan nogen gode bud på det og mange der skriver hvornår det afsluttes og du stadig ikke svarer?? altså jeg synes det er en fed konkurrence men svar lige.. og find en vinder